Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 501 Kč a máte dopravu ZDARMA
Co je nového?
21.05.2021
Kupujte jen výrobky, které ochrání!
Řada respirátorů, které jsou na našem trhu, nedokáže prokázat deklarovanou účinnost. Přečtěte si článek, který o šmejdech pojednává. My prodáváme jen... číst celé
26.03.2021
Výhodné balení respirátorů
Protože nejčastěji nakupujete ve velkém, připravili jsme malou pozornost pro každého z vás. Respirátory ve větším balení jsou cenově výhodnější.  číst celé
06.03.2021
Naše filtry na úrovni chirurgické roušky!
Ministr Blatný konečně upřesnil, zda je možné využít k ochraně meltblown filtry. Ano! Přečtěte si celý článek zde. číst celé
Novinky, co novinkami bývaly...

Certifikovaná účinnost Covid-filtryDoprava zdarma Covid-filtry.cz

 

Roušky s TULkou

 

 

  1. Úvod
  2. Reklamační protokol
Reklamační protokol

Reklamační protokol

Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vytiskněte, vyplňte a odešlete zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

 

Adresát (prodávající):


Internetový obchod:               www.covid-filtry.cz

Společnost:                               Chioma, s.r.o., Kateřina Hadvigová

Se sídlem:                                 Mattioliho 19, Praha 10, 106 00 

E-mailová adresa:                     reklamace@covid-filtry.cz

Telefonní číslo:                           +420 797 898 088

 

(Následující požadované údaje doplní Váš zákazník)

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:     

Moje adresa:                     

Můj telefon a e-mail:         

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat). Požaduji vyřídit reklamaci      následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
  4. Jméno a příjmení spotřebitele:
  5. Adresa spotřebitele:
  6. E-mail:
  7. Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

(zde vyplňte místo)Dne (zde doplňte datum)

 

                            (podpis)
______________________________________

        Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

ZAJÍMÁ VÁS | RADY, TIPY

Seznam nebezpečných respirátorů
30.12.2020 Rady | tipy
Seznam nebezpečných respirátorů
Časopis dTest uvedl seznam nebezpečných respirátorů. Takových, jejichž deklarovaný záchyt částic je nedostatečný. Doporučujeme studovat certifikáty, n... číst celé
Certifikáty jsou důležité. Jak nenaletět?
14.11.2020 Rady | tipy
Certifikáty jsou důležité. Jak nenaletět?
Ochranné pomůcky, které mají podvodné či falešné certifikáty, mohou poškozovat zdraví. Dejte si tedy pozor, co kupujete. číst celé
Jak vytvořit filtr do roušky?
Jak vytvořit filtr do roušky?
Chcete zvýšit účinnost své roušky s kapsou na maximum? Stačí si pořídit jednorázové filtry. číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Copyright 2021 Covid-filtry. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.